divendres, 24 de gener del 2014

i avui recepta.... magdalenes de poma!! / y hoy receta .... magdalenas de manzana!







Feia dies que no feia magdalenes, i en tenia moltes ganes... aquesta recepta és la bàsica que jo faig servir per qualsevol tipus de magdalenes o cupcake, només vaig canviant " la pell de llimona" per altres ingredients.

INGREDIENTS:

- 250gr farina de reposteria
- 5 ous-250gr de sucre
-250 d'oli d'oliva
-1 cullerada de canyella
- 1 sobre de llevat "royal"
- 1 poma



ELABORACIÓ

En primer lloc anem precalentant el forn a una temperatura de 180 ºc. Mentrestant que es calenta, agafem un bol i amb l'ordre escrit anem barrejant els diferents ingredients sense deixar de batre amb les varilles, els ous, el sucre, la canyella, i l'oli, llevat i desprès , a poc a poc i tamitzant, anem afegint la farina fins tenir una massa no molt forta.

Un cop ja tenim la massa feta afegim la poma talladeta a trossets petits i remanem amb una cullera. Llavors abans de posar-lo al forn és omplir-ne 3/4 parts els motllos, ja que la massa, i si l'omplim massa, vessarà. Damunt de la massa hi possem una mica de "sucre glas" o sucre normal, així quan es courà quedarà cruixent.

És important no obrir el forn mentre es fan les madalenes o qualsevol altre pastis perquè sinó no pugeran o cauran de cop.
Posseu la plata a una alçada mitjana. La cocció depèn de la potència de cada forn, jo quan estan per sobre dauradetes, per assegurar-me que ja estan ben cuites les punxo amb un escuradents i si surt net ... ja estan fetes!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------

Hacía días que no hacía magdalenas, y tenía muchas ganas ... esta receta es la básica que yo uso para cualquier tipo de magdalenas o cupcake, sólo voy cambiando "la piel de limón" por otros ingredientes.


INGREDIENTES:
- 250gr harina de repostería
- 5 huevos-250gr de azúcar
-250 De aceite de oliva
1 cucharada de canela
- 1 sobre de levadura "royal"
- 1 manzana

ELABORACIÓN

En primer lugar vamos a precalentar el horno a una temperatura de 180 º c. Mientras que se caliente, cogemos un bol y con el orden escrito vamos mezclando los diferentes ingredientes sin dejar de batir con las varillas, los huevos, el azúcar, la canela, y el aceite, levadura y después, poco a poco y tamizar, vamos añadiendo la harina hasta tener una masa no muy fuerte.

Una vez tenemos la masa hecha añadimos la manzana cortados en trocitos pequeños y permanecen con una cuchara. Entonces antes de ponerlo en el horno es llenar 3/4 partes de los moldes, ya que la masa, y si lo llenamos demasiado, derramará. Encima de la masa  ponemos un poco de "azúcar glas" o azúcar normal, así cuando se cocerá quedará crujiente.


Es importante no abrir el horno mientras se hacen las madalenas o cualquier otro pastel porque sino no suba o caerán de golpe.
Poseen la plata a una altura media. La cocción depende de la potencia de cada horno, yo cuando están por encima doraditas, para asegurarme de que ya están bien cocidas las pincho con un palillo y si sale limpio ... ya están hechas!!