dilluns, 24 de febrer del 2014

Mantetes amb amor! / Mantita con amor!





Fa un any i mig una princeseta molt especial va arribar al món, i a Ca la Patots li vam fer una peça amb molt d'amor! "LA MANTETA".


Aquesta manteta està fetas de ganxet amb fil 100% cotó de DMC Natura, de color cru, convinat per l'altre cantó amb una robeta preciosa. Per mi la manteta de cada nen és una peça molt especial que dura tota la vida, que passen els anys i t'en recordes i fins i tot la guardes, jo personalment tinc la meva manteta de quan era petita. Ja han passat uns 30 anys i encara la faig servir de tant en tant, sobretot per tapar-me quan estic al sofà, té una calor especial que cap altre no té, ara la fa servir el més xic de la casa i li encanta!!

Desitjo que a la petita Aina la guardi i l'estimi tant com jo a la meva.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hace un año y medio una princesita muy especial llegó al mundo, y en Ca la patota le hicimos una pieza con mucho amor! "La mantita".

Esta manta está hecha de ganchillo con hilo 100% algodón de DMC Natura, de color crudo, combinado por el otro lado con una ropita preciosa. Para mí la mantita de cada niño es una pieza muy especial que dura toda la vida, que pasan los años y te acuerdas e incluso la guardas, yo personalmente tengo mi mantita de cuando era pequeña. Ya han pasado unos 30 años y todavía la uso de vez en cuando, sobre todo para tapar cuando estoy en el sofá, tiene un calor especial que ningún otro no tiene, ahora la usa el más chico de la casa y le encanta! !



Deseo que la pequeña Aina la guarde y la ame tanto como yo a la mía.