dimarts, 1 de juliol del 2014

Com fer testos reciclats! / Cómo hacer macetas recicladas!


Sempre m’han agradat les flors, els colors i les formes que tenen, són espectaculars, per això diferents artistes s’han inspirat en elles, amb les seves formes i originalitat.
I nosaltres no serem menys!!!

He crescut en una casa rodejada de jardí i sempre he vist la mare arreglant les flors. L’ajudava en el que podia, algun dia treia fulles seques i altres regava.

Una de les tantes aficions a part de la jardineria,  és el reciclatge, el fet d'aprofitar qualsevol cosa i reconvertir-la per donar-li un altre ús. I en aquest post les ajuntarem totes dos!

Ara vist en un dúplex i no tenim jardí, però tenim un petit balconet que intentem tenir-lo el més verd i sostenible possible.

Aprofitant que ha arribat la primavera us aniré publicant diferents testos on cada detall està fet amb molt amor.

Avui us ensenyo un test molt especial!Fa temps que el meu company tenia unes sabates de la casa “Camper” que no es posava, estaven noves, sense estrenar. Voltaven d’un cantó a l’altre de la casa, del sabater al traster i sempre que fèiem neteja no les volia tirar, estaven noves!!! Així que cansada de veure-les voltar vaig decidir fer-hi alguna cosa amb elles. Pensant se'm va acudir i si….   I poso alguna cosa a dins…?     Un test!!!


Doncs som-hi!

Perquè no es faci malbé la sabata, i ens duri molt de temps, l’únic que hem de fer és col·locar un test a dins, hem d’escollir un que ens hi càpiga, ens és igual el color, si és lleig o bonic perquè no es veurà, només hem de tenir en comte que quedi un parell de dits per sota la canya de la sabata.

Un cop el tenim només ens queda escollir una planta que ens sigui adequada. Nosaltres hi hem col·locat uns cactus que no necessiten gaire aigua ni espai per les arrels.

Simplement és anar emprovant flors i escollir la que més us agradi. Seguidament quan tenim la planta ja trasplantada al nostre test (que no es veu) la col·loquem a dins del “test-sabata”.

I volalà!

Un original i magnific test que tots els vostres convidats es quedaran fascinats!



--------------------------------------------------------------------------------------------



Siempre me han gustado las flores, los colores y las formas que tienen, son espectaculares, por eso diferentes artistas se han inspirado en ellas, con sus formas y originalidad.
Y nosotros no vamos a ser menos!

He crecido en una casa rodeada de jardín y siempre he visto a mi madre arreglando las flores. La ayudaba en lo que podía, algún día sacaba hojas secas y otros regaba.

Una de las tantas aficiones aparte de la jardinería, es el reciclaje, el hecho de aprovechar cualquier cosa y reconvertirla para darle otro uso. Y en este post las juntaremos todas dos!



Ahora visto en un dúplex y no tenemos jardín, pero tenemos un pequeño balcón que intentamos tenerlo lo más verde y sostenible posible.

Aprovechando que ha llegado la primavera os iré publicando diferentes macetas donde cada detalle está hecho con mucho amor.

Hoy os enseño una maceta muy especial! Hace tiempo que mi compañero tenía unos zapatos de la casa "Camper" que no se ponía, estaban nuevas, sin estrenar. Rodeaban de un lado a otro de la casa, del zapatero en el trastero y siempre que hacíamos limpieza no las quería tirar, estaban nuevas! Así que cansada de verlas girar decidí hacer algo con ellas. Pensando se me ocurrió y si  pongo algo dentro ...? Una maceta!



Pues vamos!

Porque no se dañe el zapato, y nos dure mucho tiempo, lo único que tenemos que hacer es colocar una maceta dentro, debemos elegir uno que nos quepa, nos da igual el color, si es feo o bonito porque no se verá, sólo debemos tener en cuenta que quede un par de dedos por debajo de la caña del zapato.

Una vez lo tenemos sólo nos queda escoger una planta que nos sea adecuada. Nosotros hemos colocado unos cactus que no necesitan mucha agua ni espacio para las raíces.

Simplemente es ir probando flores y elegir la que más le guste. Seguidamente cuando tenemos la planta ya trasplantada a nuestra maceta (que no se ve) la colocamos dentro del "zapato-macetero".


Un original y magnifico macetero que todos sus invitados se quedarán fascinados!