dimarts, 1 de juliol del 2014

Posant color a la cuina / Poniendo color en la cocina


Fa temps que pensava que a l'illa de la cuina li faltava alguna cosa i aquí està! Vaig escollir la tela amb molt de cura, cuidant els colors perquè em fessin joc amb la resta de l'estança, una tela gruixuda que aguantes el trote de la utilitat que se li donarà. Aprofitant el cap de setmana que hi havia els avis i podien fer de cangur, em vaig passar mans a l'obra i taxxaaant... ( a la foto es veu el resultat) unes estupendes cortinetes que impedeixen que el xic m'ho regiri tot i a l'hora donen un toc divertit i original a la cuina.


---------------------------------------------------------------------------------------------


Hace tiempo que pensaba que en la isla de la cocina le faltaba algo y aquí está! Escogí la tela con mucho cuidado, cuidando los colores que me hicieran juego con el resto de la estancia, una tela gruesa que aguantas el trote de la utilidad que se le dorà. Aprovechando el fin de semana que estaban los abuelos y podían hacer de canguro, me puse manos a la obra y taxxaaant ... (en la foto se ve el resultado) unas estupendas cortinillas que impiden que el chico me revuelva todo ya la hora dan un toque divertido y original en la cocina.